Realize that I've lost control...

Så var dygnsrytmen totalt fel IGEN... Lyckades sova under "normala" tider när jag började tillfriskna (detta efter att ha sovit i stort sätt dygnet runt några några dagar... men man ska ju sova när man e sjuk, har mina föräldrar alltid tjatat om när jag va mindre XD) Men så va jag vaken längre än till 01 en natt å nu e mina dåliga sovvanor tillbaka. Hehe, somnar vid 7-8 på morgonen å vaknar igen vid 17-18. Missar väl inte så värst mycket då de flesta jag känner arbetar på dagarna ändå, men lite deprimerande är de la att leva i mörker. Tidigare i somras va de iaf ljust ute, de märks att hösten börjar komma mer å mer.


Dagens track kommer från Adema. Fastnade för denna från allra första lyssningen. Gillar när låtar tilltalar en och fångar lyssnaren vare sig de e musiken och/eller texten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0